کوله بار

وبلاگ شخصی محمدحسن صابری خواه

کوله بار

وبلاگ شخصی محمدحسن صابری خواه

پیوندها

هــــیــــس ! ! ! اعراب خوابیده اند ....

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۵ ب.ظ


امروز پدری ترکش خورد!
یتیمی افطاری خون دل..
مادری روزه اش را موشک شکست..
و من زولبیا نخوردم تا سیری کاذبش مزاحم بیشتر خوردنم نشود!
..گاهی خواب روزه دار عبادت نیست،
خیانت است!
هیس!

حاکمین دنیا خوابیده اند!!




                                

                                                               پی نوشت:

                  گاهی خواب روزه دار عبادت نیست ، خیانت است!!!
         هیس! اعراب خوابیده اند!!

نظرات (۲۲)

سلام
..وبلاگتون عالییییییییه...
اگه خواستید تبادل لینک کنیم.....منتظرم.....سر بزنید..
یا علی مدد
سلام
..وبلاگتون عالییییییییه...
اگه خواستید تبادل لینک کنیم.....منتظرم.....سر بزنید..
یا علی مدد
بـا چــادر مشکی سـاده از پیـاده رو رد میشوی

چـه حـس خوبـی اسـت…

چشـم هوسبـازان تـو را نمی بیند…!

توجـه آنهـا را جلب نمیکنی…! 

از روی لذت نگـاهت نمی کنند…!

چــادُرم :

دوستتـــ دارم

که در عین زیبایـی ، توجـه کسی را به خود جلـب نمیکنی… 
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۸ آشیــــــان
هیس!!! سازمان ملل خوابیده است!
سلام. با مطلب مشابهی بروز و منتظر حضورتان هستم.
یا زینب (س)
۰۳ مرداد ۹۳ ، ۰۶:۴۰ حاج ابراهیم سنائی
با سلام.
شما هم با افتخار لینک شدید.
یا علی.
سلام شما هم قبلا لینک شدید
دل آتش میگیرد
http://pouke140.blog.ir/1393/05/18/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%AD%D8%A8-%D9%88%D8%B7%D9%86
سلام...
من خیلی وقته به روزماااا(روزانه حداقل با 20 پست)....از دست ندید....
از ما گفتن بود...همه اومدن جز شما.....
یا علی

چندیست هوای چشم من بارانی ست

هـر خشت دلم بیانگر ویرانی ست

بـیـماری دوری از خـراسان دارم؛

تـجـویـز پـزشـک من : "حــــرم درمانی" ست!

 

 

سلام علیکم همسنگر

به روزم بعد چند وقت و منتظر حضورتون

یا زهرا س

سلام علیکم
به امید نابودی همه ظالمین جهان صلوات
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
یا زهرا س
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۳ دلداده ی کربلا
سلام علیکم
ان شاءالله حال و احوالتون روب شش گوشه باشه
ببخشید و شرمندم که نتونستم بیام ب وبتون سربزنم
الحمدلله بچه های مذهبی مث شما توی اینترنت فعالیت دارند
ان شاءالله زیر سایه ی آقامون موفق باشید
وبم رو با مطالبی درمورد حجاب آپ کردم
ممنون میشم ک باحضور سبزتون دیدن بفرمایید
دعا بفرمایید
اللهم عجل لولیک الفرج
یاعلی

۲۷ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۱ خادم الشهدا(میشداغ)

"دعوت نامه"

سلام
خدا قوت...

خوشحال میشیم از حضورتون
منتظریم

یا علـــــــــی

بس که دل تنگم اگر گریه کنم می گویند
قــطره ای قصد نشــــان دادن دریــــا دارد

سلام علیکم همسنگر
از پابوس امام رضا ع برگشتم و با یه دل نوشته منتظر حضور سبز شما هستم
سر بزنین
یا زهرا س
[گل][گل][گل][گل][گل]

۰۵ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۴۱ وبلاگ شهید یوسف فدائی نژاد
با سلام و عرض ادب

سومین یادواره شهدای تیپ ویژه صابرین شماغرب
ویژه مراسم پاسدار رشید اسلام شهید یوسف فدائی نژاد .

لطفاطرح  پوستر شهید را در وبلاگ خود قرار دهید .

سلام همسنگر ممنون التماس دعا یا حق
دلم شکسته،دلم را نمی خری آقا؟
مرا به صحن بهشتت نمیبری آقا؟؟
اگر چه غرق گناهم ولی خبر دارم،
تو آبروی کسی را نمی بری آقا
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)

سلام علیکم همسنگر
به مناسبت میلاد با سعادت امام رئوف به روزم
و منتظر حضور سبزتون
عیدتون مبارک
یا زهرا س       
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۴۳ خادم الزهرا
وبلاگ جالبی دارید خوشحال میشیم لینکمون کنید.
سلام علیکم...

چند وقته بهمون سر نزدی ؛ وبلاگ انتقال یافت!

ممنون میشم ادرس وبلاگ سنگر عشق

را به ادرس زیر تغییر دهید...

http://sangareshahid.blogfa.com/

منتظر حضورتون هستم.
یاحق...
۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۱:۰۱ حسن امکانی
سلام! خداقوت
باتبادل لینک موافقید؟ لطفااطلاع بدید...
آدرس وب ما: http://farslearn.com با نام: آموزش آنلاین
هیچ کس چون ما نگیرد ماتم این ماه را ...

با محرم شیعیان را اتصالی دیگر است ...

۲۲ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۱ ««راهــــــ شـــیـــعــــه»»
سلام بر شما
من سابقا در بلاگفا فعالیت داشتم اما تصمیم گرفتم بیام بیان و در این سایت زیبا فعالیت کنم.
خوشحال می شم سر بزنید و اگه خواستید تبادل لینک کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی