کوله بار

وبلاگ شخصی محمدحسن صابری خواه

کوله بار

وبلاگ شخصی محمدحسن صابری خواه

پیوندها

قطعه بهشتی

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۸ ب.ظ
هر چه آب به لب تشنه ام رساندم سیراب نشد
به گمانم هوس آب سقاخانه رضـــــــــــــــــــــا دارد.




السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(علیه السلام)

میلاد حضرت رضـــــــــــــــــا(ع) پیشاپیش مبارک.


پی نوشت:
               دلم برای صحن و صفات پر میکشه آقا
               کاش من هم کبوتری بودم
               پرزنان به مشهدت میامدم آقا

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۳
محمدحسن صابری خواه

نظرات (۲۲)

السلام علیک یاامام رضا
حتماپست"چادرفاطمی" روبخونید
سلام علیکم

از همه دل بریده ام دلم اسیر یک نگاست
تمـــوم آرزوی مــن ،زیـــارت امام رضاســت
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۳۵ فاتح سایبری پلدختر
با سلام لینک شدید
پاسخ:
سلام
ممنون
شما هم لینک شدید.
سلام ممنون ازحضورِ پرمهرت

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم.
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۵۴ فاتح سایبری پلدختر
سلام دوستان،ما یک پست نوشتم با عنوان" پوشش زنان در آینده ای نزدیک " که عده ای از دوستان آن را اشاعه ی فحشا می دانند و خواستار حذف آن می باشند از شما خواهشمندیم با بازدید از پست فوق نظر خود را در مورد حذف یا عدم حذف آن اعلام کنید تا با جمع بندی نظرات شما نسبت به حذف یا عدم حذف آن تصمیم گیری نماییم.ممنون، مدیریت فاتح سایبری پلدختر
پاسخ:
سلام
به روی چشم.
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۵۴ منتظرالمهدی

کاش کفتر حرمت بودم...

ما را می پذیری؟

 

به بنده هم سر بزنید

پاسخ:
سلام
حتما
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۲۵ چریک جامانده

سلام با افتخار لینک شدین

پاسخ:
سلام
شما هم لینک شدید.
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۲۸ میشه شفاعتم کنی پسرخاله

سلام 

نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند
مردم صدای آمدنت را شنیده اند
زیباتر از همیشه شده آستان تو
آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند
ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا (علیه السلام) بر شما مبارک باد

گاهی دلم یک گوشه ی دنج میخواهد
جایی شبیه حرمت
چه غبطه می خورم به حال آن کبوتری که دلتنگی هایش را با شما سهیم است....
السلام علیک با علی بن موسی الرضا المرتضی
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(علیه السلام)
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۳۲ چریک جامانده

سلام

پیشاپیش این عید بزرگ بر شما هم مبارک

یاعلی

۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۳۸ فاتح سایبری پلدختر
سلام، ممنون از اظهار نظر شما
السلام ای حضرت سلطان عشق
یا علی بن موسی الرضا ای جان عشق
السلام ای بهر عاشق سرنوشت
السلام ای تربت باغ بهشت
میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت بر عاشقان آن حضرت مبارک باد.

سلام وبلاگ زیبایی دارین ،خوشحال میشم شما هم به ما سری بزنید . من شما رو با افتخار لینک می کنم. 
سلام برادر
مطلب خوبی نوشتید.
ان شاءالله موفق باشید.
یا علی
پاسخ:
سلام دوست
ممنون که سر زدی.
علی یارت....
تو آسمون کشورم یه گنبد طلائیه
عزت ما ایرانیان از اون گل خداییه
هرکه بپرسه که دلت اسیر و مجنون کیه؟
با افتخار داد میزنم دلم امام رضاییه
میلاد امام رضا(ع) مبارک باد
یاعلی

[گل]

و به سخره گرفتیم  وجودمان را!
وبه نشانه پیروزی ...!
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۲:۳۸ بنت الهدی حسینی

کاش قسمت شه...

تا کی دل من چشم به در داشته باشد؟ ”"” ای کاش کسی از تو خبر داشته باشد

آن باد که آغشته به بوی نفس توست ”"” از کوچه ما کاش گذر داشته باشد

دعوتید

عطش که پایان نمی پذیرد......
 واما سلام

 کجایی...
http://zareh.blog.ir/post/125

یا علی
۲۳ مهر ۹۲ ، ۱۰:۰۱ فاتح سایبری پلدختر
سلام
بروز هستم با :

1 - روز عرفه
http://fatehoon.persianblog.ir/post/112

2 - مرگ بر آمریکا
http://fatehoon.persianblog.ir/post/111

3 - انیمیشن تماس از آمریکا
http://fatehoon.persianblog.ir/post/109

نظر شما برای ما مهم است.با تشکر، مدیریت فاتح سایبری پلدختر
سلام علیکم :
به وبلاگ شوق وصال دعوت می شوید
با حدود دو ماه تاخیر در به روز کردن وبلاگ  این سایت شروع به گذاشتن مطالب بسیار ارزنده کرده است.
این وبلاگ با دو مطلب جدید منتظر شما دوستان و ایده هاتون  است .
وبلاگ شما هم بسیار عالی بود.
یا حق
 التماس دعای فراوان
منتظر شما دوستان هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی